fredag 5 juni 2009

Vitt och fint

Så skönt med sommarlov och vad mycket man hinner med. Förutom sandlådan, öppna förskolan och biblioteket har jag putsat fönster och skurat golv. Är ju till och med riktigt kul om man har tid och om man har nya gardiner att hänga upp så klart! Har tänkt hur länge som helst att det måste göras men har saknat nya gardiner. Men så hittade jag mammas gamla gardiner och kolla så fina de blev efter ett bad i vanish ;-)




Den stora ljuslycktan väntar på att få tjänstgöra på verandan sommarvarma kvällar!!



Vilket tråkigt väder det var igår!! Jag tyckte så synd om mitt krydd land så det fick flytta in, tyckte mest synd om min tredje basilika då de tidigare dött av frost. De repade sig ganska bra under de få timmarna de fick vara inomhus. Tills Calle kom hem och frågade var ifrån alla myrorna kom... Då fick de flytta ut i regnet igen;-(



Nu hoppas vi på uppehåll på loppisen, hoppas ni får en trevlig helg!!

Kram Moa


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar