onsdag 17 juni 2009

Midsommar



Nu har jag äntligen målat Ebbes lilla solstol som vi fyndat på Jula för 129 kr. Med lite färg blev den obehandlade stolen helt underbart fin. Den används flitigt för en stunds vila tillsammans med en bok (dock bara 10 sekunder i taget).

Med ett besök på trädgårdstorget i morse har sedan tiden spenderats i trädgården med plantering av blommor. Vädret har ju för en gångs skull varit soligt och skönt. Lobelia och marguriter samsas tillsammans i en midsommarkruka.

Nu tar jag bloggpaus över midsommar då vi ska åka ut på landet och bara umgås med vänner och ta det lugnt. Vill önska er en trevlig midsommar!! Och så hoppas vi på SOL.

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Så fin du har det och så mycket du donar med!
    Jag följer dig dagligen numera.. =)

    Har helt glömt bort att svara gällande converse skorna. Jag hittade tidigare från olika webshopar, men nu var det mesta slut i storlek...
    Junkyard.se fyller på snart, så kika där!
    Annars kan man oxå beställa via converse.com.

    Jag fyndade nästan nya på tradera till Sigge!

    Ha nu en jätteskön midsommar!!
    KRAMAR Ida

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!

    Hoppas att ni får en underbar midsommar!

    kram kram
    Josse

    SvaraRadera