söndag 21 juni 2009

Äntligen sol...



Idag har dagen spenderats utomhus i den fina vädret. När flera vänner uppsökt solen och vårt sällskap blev det jordgubbar och glass på verandan ... super mysigt!! Sedan åkte vi på loppisrunda utan Killar och barn;-) Målet var den stora loppisen i Bankekind, har inte varit där tidigare men kan verkligen rekommendera den, hur stor som helst. Där i ett ensamt hörn stod dem, som jag har letat efter ett fönster till min bod. Måste ju liksom har ett skyltfönster. Jag blev så glad när jag hittade dem så jag tog två. Så nu blir det ett fönster på varje sida.




Så här fin har min kopp med krasse blivit. Så roligt med krasse då det växer så fort... har inte tålamåd att vänta i flera veckor innan det börjar gro. Dessa små frön började visa sig redan efter 5 dygn. På loppisen i Kisa fyndade jag en halv sevis med gamla koppar. I dem börjar krassen också bli stor och fin. De kommer att finnas till försäljning i loppisen.

Ha nu en bra vecka då solen ska stråla på oss!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej hej!

    så mycke fina bilder...underbart det ser ut vid SOMMERN.

    Låter som om ni haft en mysig helg!
    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Visst är det underbart att lite värme äntligen kom..!!
    Kom på en sak med converse skorna..
    De är väldigt stora i storlekarna!!
    Det cm mått som står i är inte hur stor skon är utan hur stor fot som passar i skon.. =)
    Sigge har 22 på sina med god marginal..'

    Kramar till Er!!

    SvaraRadera