torsdag 25 juni 2009

Fint i köket



Äntligen är hyllorna på plats i köket. När vi planerade köket sparade vi en liten vägg för att senare kunna sätta in öppna hyllor och nu är de äntligen på plats. Är super nöjd, blev bättre helhet i köket och så kan ju favorit prylarna stå framme så de syns;-) På bilden ses min samling av gamla koppar och rosa porslin från Ib Laursen. Glaskupan och silver fatet har jag fyndat på loppis.




Den är charmiga te lådan hittade jag i Hjo, den är perfekt för mig som inte är någon kaffe drickare utan föredrar te. Här kan nio olika sorter samsas.

Picknick korgen är packad så nu bär det av mot sjön... är så härligt med denna värme.

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Gud vilken fin! Jag blir avundsjuk! Jag har alla mina teer i små glasburkar som bla. finns på IKEA, och vissa är köpta på loppis eller fått i arv. Det är så underbart att kunna ha många olika sorter och sen faktiskt kunna ha de framme som inredning och fina detaljer!

    Kram Sara

    SvaraRadera