lördag 13 juni 2009

1000 besökare!!


Idag firar jag att min blogg har haft över tusen besökare... Jätte kul att ni tittar in här och tar del av mina tips och idéer! Vore också jätte kul om ni ibland lämnar några ord så jag vet vad just ni vill se mer av eller kanske ni har tips ni vill dela med er av.

Ikväll ska vi på födelsedags fest, då två vänner ska firas. Packeten är inslagna med hyllpapper från Claes Olsson, finns i flera underbart vackra pastellfärger för bara 19 kr styck. Pappret är extra slitstarkt och glansigt så det passar perfekt att slå in tex skokartonger så får man söta små förvarings kartonger som kan så framme.

Nu väntar målarpenseln... bäst att passa på att måla då Ebbe hittar på bus med farmor!!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Grattis till dina besökare!

    vilket ljuvligt papper...måste dit å köpa.
    ska nämligen inreda mitt stora skafferi ...SNART...har bara väntat 1 år nu..hhihihi..men det kommer hela tiden nått emellan.

    kramizz Nilla

    SvaraRadera