tisdag 9 juni 2009

Minisemester

Vilket härligt väder vi fick idag! Eftermiddagen spenderades ute i rabatterna då Ebbe tog igen förlorad sömn från gårdagen och sov i tre timmar. Nu har lökar till vita och rosa liljor planterats. Kanske lite sent men bättre än aldrig. Hoppas få njuta av dem till hösten iallafall.

Under kvällen har jag äntligen kommit igång med målningen i boden... men oj vad det kommer att ta tid. Är mycket mer än jag tänkt mig och mycket svår målat. Tiden idag gick iallafall super snabbt då jag fick besök av Lindha som flytta in trädgårdstolen i boden så vi kunde prata några timmar;-)

I morgon ska Ebbe och jag åka på minisemester till Stina i Hjo. Ska bli så kul och mysigt. Om ni inte har varit i Hjo så är det väl värt ett besök. Är så mysigt med hamnen och alla små mysiga butiker. Blev aldeles kär när jag var där i augusti. Mer tips och bilder från Hjo kommer om några dagar!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Hej!

    vilka ljuvliga små tripper ni är ute på du och sonen.var i Hjo en gång när jag var liten, kommer inte ihåg så mycke....kanske dags att ta en tur dit snart.

    Ha det bäst!
    Kram Nilla

    SvaraRadera