söndag 28 juni 2009

Loppis i värmebölja


Igår var det loppis dax i Rimforsa... Jag var taggad från början men värmen gjorde mig lite lat. Fanns massa fina möbler till bra pris, men helt plötsligt började jag tänka praktiskt;-) Hur ska vi få med detta hem? Ska vi gå och bära detta i denna värme? Calle vart ska vi ha den här? Inte likt mig men några möbler blev det inte!! Men Vaser, korgar, små hyllor och gamla silverfat fick följa med hem. Efter loppisen blev det jordgubbstårta och saft under ett träd hos min bror som firade sin födelsedag igår.

Finns alltid massa anledningar till att inte göra det man ska men just nu skyller jag på denna underbara värme.... Loppisen vilar under helgen också;-)

Nu är vi redo för ytterliggare än dag med sol och bad. Idag bär det av till Ebbes farfar.

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar