söndag 14 juni 2009

Bröllop



Medan jag och Ebbe roar oss med loppis, sandlådan och målarpensel springer Calle på bröllop, som fotograf. Idag visar jag bilder från det bröllop han fotograferade förra helgen. Tycker att det är så fint när bilderna ser lite gamla ut och att den rosa färgen framhävs. Vill ni se fler bilder och läsa om Calles nystartade företag CaBa Media så klicka HÄR då den nya hemsidan äntligen är färdig.

Idag har jag äntligen fått hem mina loppisprylar som jag fyndade i Kisa, så nu ska det målas... Sedan ska ni få se hur det blev. Mitt halvmåne bord var dock inte med då mamma tyckte det passade så bra hemma oss dem!! Får ta med det nästa gång...

Hoppas ni får en bra kortvecka (är ju snart midsommar). Hoppas hoppas hoppas på mer sol och värme!!

Många kramar Moa

1 kommentar:

  1. Hej Moa.
    Det är så himla mysigt att gå in på din blogg. Alltid så många fina bilder!
    Och Hälsa Calle att hans nya hemsida är mycket snygg.
    Hoppas att allt är bra med er.
    Många kramar Fia

    SvaraRadera