onsdag 3 juni 2009

Sommar tips

Igår kom jag på en sådan bra idé, fast om det blir bra får jag vänta och se... har nämligen planerat tre små frön i den gamla koppen. Vanilj vit blomsterkrasse tyckte jag lät super gulligt och kunde inte låta bli att införskaffa mig en påse. Nu har jag tryckt ner frön lite här och där ute i rabatterna. Med några frön kvar kom jag och tänka på min kopp samling. Tror att denna gamla ros kopp kommer bli super vacker ute på verandan med slingrig krasse med vanilj vita blommor.

Den fina garden skylten införskaffades på handplockat igår tillsammans med en försenad morsdag present till min egna mamma. Blir packet utdelning i morgon då vi åker hem till Kisa för att lada inför lördagens loppmarknad!

Nu ska vi fixa till oss för examens fest!! Ska bli så kul att åka på kalas!!

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Vilken jättefin blogg Moa! Det blir en härlig sommarläsning för min del =)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade hit!! Ebbe blev verkligen super glad för sin stickade sköldpadda.... den får hänga med på mycket äventyr nu;-) Blommorna mår toppen (tur det för jag har ju inte ens haft ansvar för dem ett dygn än;-))

    Kram Moa

    SvaraRadera
  3. Moa gud va bra idé med att plantera i en jätte fin kopp! Det ska jag också göra.. hoppas jag hittar någon fin kopp imorgon på loppisen!! Ses laddade och klara imorn då :)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Jag är super laddad, ska bli så kul!! Tänkte faktiskt kolla om jag kunde hitta en hel servis med fina gamla koppar så att jag kan så små frön i och sedan sälja på loppisen när de är som finast!!

    Ses i morgon!!

    Kram Moa

    SvaraRadera