lördag 20 juni 2009

Midsommar vid sjön Sommen







Här kommer några bilder från vår super mysiga midsommar vid sjön Sommen tillsammans med vänner. Klänning, stövlar och blomsterkrans fungerade mycket bra tillsammans. Vi trotsade vädret och var ute hela dagen, till och med den grillade middagen serverades ute trots ynka 10 grader framåt kvällskanten. Som vanligt är Ebbe med på 90 % av alla de tagna korten, därav fotosession på honom;-) Tyvärr glömde jag fota den fina midsommarstången vi band tillsammans med den äldre generationen på gården, dukningen och solnedgången glömdes också bort.

I morgon ska vi vara hemma och fixa... jag hoppas på att komma lite närmare en öppning av min sommar loppis. Går dock inte så fort framåt... men min tanke var ju att göra detta till en rolig grej... Så jag har tagit det lite lungt i veckan då tiden och motivationen har varit knapp. Hoppas hoppas jag hinner bli klar innan det är dax för semester för oss och alla andra;-)

Hoppas er midsommar helg har varit bra! Vet ni vad?? I veckan kommer värmen, hoppas hoppas att det stämmer....

Kram Moa


3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder men jag kände inte riktigt igen dig, Moa!
    Kisa hälsar

    SvaraRadera
  2. Åå va härligt det ser ut. Hoppas att er midsommar var bra!! Vi ska mäta vägen ut tll Sturefors så då kanske vi tittar in en sväng..
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att ni tycker om bilderna och att ni ska mäta vägen ut till Sturefors Stina. Så klart ni måste komma på fika... stannar ni lite längre i trakterna så vi hinner ses mer? Ungefär när kommer ni?

    Kram Moa

    SvaraRadera