torsdag 15 oktober 2009

Mer bokmys...


Visst vore det fint med någon av dessa bokhållare i bokhörnan. Praktiskt och fint!! Men sockerlådan får lov att duga till en början i allafall då priset tyvärr är lite för högt. Men kolla gärna in my first room som har massor med fint till barnrummet.

Att hänga ett draperi över elementet tyckte Calle var en jätte dålig idé så nu har projektet blivit lite större då ett element skydd ska snickras ihop också... Jag som hade tänkt att slippa be om hjälp utan fixa själv;-)

Hoppas ni får en trevligt helg!! I helgen är det kurs som gäller för min del, om jag orkar och hinner kommer det kanske något inlägg... Täljning och tovning står på schemat. Ska bli så kul!!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej Moa, vilken härlig blogg du har, här är jag inne och kikar ibland. Trevlig helg på dig!
    /ilma.

    SvaraRadera
  2. Hejsan, första gången jag är här. Alltid kul att kika in hos Linköpingsbloggar, även om det är 17 år sen jag flyttade därifrån.

    Och för en liten gullunge ni har!
    Jag kommer snart tillbaka till dig. Bäst jag länkar så jag finner vägen.

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera