måndag 26 oktober 2009

Liten linclus...






När jag satt hemma och pluggade förra veckan och allt blev som mest tråkigt, gick jag in i sovrummet och tog ett kick på det nya överkastet.... Visst är det bra när fina saker funkar som terapi!! Var sugen på att ha lite färg i sovrummet till hösten... Indiska var därför ett säkert kort!! Var dock inte alls meningen att liten busunge skulle vara med på bilderna idag men han var av annan åsikt, dekorerade med kastanjer och lekte koja när jag letade efter kameran och försökte få skärpa (inte så lätt då det alltid är olika objektiv på kameran och jag har inte lärt mig att byta än!!).

Imorgon blir det mer mys då nya kursen inte börjar förens på torsdag!! Hade tänkt att besöka simhallen med Ebbe i veckan men när jag kom på att det var höstlov, ändrade vi planerna;-) Hoppas ni får en skön vecka och kanske lite ledigt??!!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder,och visst,helt underbart när fina ting funkar som terapi...synd att de ofta kostar en slant...

    Oxå grymt sugen på Indiskas överkast...

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder du bjuder på. :) Du var du och gjorde råttor och spindlar på Hemslöjden? Det var ju jag också med mina ungar. Men det blev ju mest jag som satt och pillade när ungarna hittade bullarna.... men visst var det skojigt och fy vad jag längtar hem till Linköping i bland. Nu är det 18 år sen jag flyttde därifrån...

    Mamma har det överkastet. Skitsnyggt.

    SvaraRadera