fredag 2 oktober 2009

Äntligen fredag...





Igår fick Calle hem sitt nya objektiv 100 mm (säger mig ingenting) men det kommer passa mig och den typ av fotografier jag fotar till bloggen tydligen... vilket är bra;-) Bilderna är testbilder med det nya objektivet så jag passar på att vissa dem här!

Idag tog Ebbe och jag helg redan klockan 12, så skönt. Vi gick hem och sov middag båda två innan storhandling och städning stod på schemat. Ikväll har vi fredagsmys bara vi två, så mysigt!! Nu väntar idol, räkor och vin då Ebbe sover.

Men jag har också fått hjälp med att dra två vinnare till utlottningen.
Grattis Hemma på landet som tar hem första priset.
Andra priset går till pennysHouse,
besök gärna deras bloggar genom att klicka på dem. Era priser kommer på posten nästa vecka!!


Trevlig helg!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera