lördag 31 oktober 2009

Första pysslet...





Nu är första julpysslet till loppisboden klart!! Den blev glasburkar med stora värmeljus och en fin etikett med ordet "juleljus". Fint och praktiskt att ha framme till jul.

Imorgon är det loppis dax, glöm inte att besöka cupolen i Linköping imorgon om ni tycker om loppisar!! Här finns allt utom möbler!! Men man bör vara där vid öppning kl 10 om man vill ha det bästa...

Nu ska Ebbe skickas iväg men farmor så jag kan återgå till min examinationsuppgift till helgkursen, snart blir det mer tid för pyssel igen;-) Har liksom så många idéer till premiär öppningen vid julmarknaden.

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej Moa! Fint du gör! Ses i morgon då, jag tänkte ta bussen in och kolla läget. Dock får jag väl inte med mig någon mer. Men men kan vara kul ändå. Jag har sätt en jätte fin sak till jul som jag måste visa dig som jag ska göra. Oasisboll som man klär i mossa och sätter pärlor i. Jätte fina är de. Kramar

    SvaraRadera
  2. Så fina saker!!! Synd att jag missar dem!!!

    Denna veckan blir det en tur till Linköping, så jag hoppas att allt butiker har bunkrat upp med en massa fina julsaker :-)

    Kram på dig!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera