torsdag 22 oktober 2009

Äntligen fredag!!

(Foto Ove Ellemark)

Äntligen fredag!! Var länge sedan jag såg framemot fredag så mycket, har skrivit tenta idag och inte gjort annan än att pluggat i veckan, eller de närmsta veckorna känns det som. Nu har halva terminen gått, snart är sommaren här och jag är äntligen färdig med studierna. Så känns det just nu men i övrigt är ju vardagen mycket lyxig som student. Även för förskolebarn är det lyxigt då sena dagar inte hör till vardagen.

Helgen ska Ebbe och jag tillbringa med att bli bortskämde med god mat och trevligt sällskap i Kisa. Min mormor kommer på besök hela helgen och då blir det släktkalas alla dagar;-)

Dessa gråa dagar tänker jag tillbaks på vår fotsession i skogen, så fint, skönt väder och mysigt. Kan inte tro att det bara var två veckor sedan... var tog den fina hösten vägen? Förutom alla bildbevis från dagen har Ove gjort en film, kommer alltid minnas denna eftermiddag.
Klicka HÄR för att se filmen.

För att se fler av Oves bilder och filmer klicka HÄR!!!

Hoppas ni får en trevlig helg!!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar