lördag 1 augusti 2009

Vykort i massor...






Godmorgon!! Vilken grådag man vaknade till, inte roligt alls, men det ska spricka upp enligt vädret. Hoppas!! Här kommer bilder från min rensning av alla kort som kommer att finnas i boden. Många kort är mycket gamla medan en del inte har lika många år bakom sig. När jag var liten samlade jag på oskrivna vykort så att plocka bland alla dessa vackra bilder är ett nöje för mig;-) På första bilden ses hur fint det blev när de fått sin egna plats i boden. Plåthållarna köpte jag på rean på nordik men då var de ljusblå. Med lite sprayfärg blev de så här fina!!

Igår målades alla trähyllor så till kvällen är det dax med att äntligen ställa fram alla vackra ting. Men innan dess blir det en utflyckt till Kisa. Hoppas ni får en bra dag!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Å vad kul!! Måste berätta var du håller till så att jag kan komma och hälsa på dig. Jag bor utanför Linköping.
    Kram Lotta

    SvaraRadera