torsdag 20 augusti 2009

Lyckad kväll

Oj, så roligt det var igår!! Hade aldrig trott att så många skulle komma och besöka min loppis. Jag hade absolut tagit på mig lite mycket då jag både var hundvakt och hade Ebbe ensam hemma. Jag som brukar vara en optimist trodde inte alls att jag skulle få så många besökare. Vädret var toppen och kvällen blev hellyckad. Tack alla som kom!!



Nu gäller det att springa på loppis så jag kan fylla på och erbjuda nya saker nästa vecka. Tyvärr är väl den stora loppis tiden slut men hoppas på att hitta några...

Nu har jag inte tid att sitta framför dator. Bäst att passa på att sjunka ner i litteraturen innan en mycket snorig och gnällig liten Ebbe vaknar igen. Bacillerna har redan hittat till oss...

Ha en bra dag i solen.

kram Moa

3 kommentarer:

  1. Vad kul för dig att många hittade dit!
    Kram Kisa

    SvaraRadera
  2. Hej !

    men vad roligt att det blev lyckat...!

    så fina saker du har så förstår jag att det blev tomt i hyllorna...hihihii..

    Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. JAG hittade till din lilla bod och jag hoppas att FLER gör det. Sprider din blogg + att du finns till alla här i "byn" hihihi.
    Hoppas du kan fynda i "bestorp"!!!

    En som tittade in hos dig i onsdags! =)

    Kram

    SvaraRadera