måndag 31 augusti 2009

Rostig fågelholk!!




En rostig fågelholk från lexington blev jag döds kär i på loppisen i lördags... och som tur va fick den följa med mig hem för bara 50kr. De flesta tycker säkert att den är jätte ful men jag tycker den är vacker. Passar perfekt vid min stora murgröna som börjar se lite höstlig ut;-)

Hinner inte skriva inlägg lika ofta då datorn lät kan ta upp den tid jag egentligen måste läsa på. Är lite stressad över litteraturen som inte har blivit läst ännu... och upptäckte idag att jag skrivit på Ebbes schemma att han ska vara ledig från förskolan i morgon. Så i morgon blir det visst en ledig dag igen!! Läsa får jag göra i övermorgon eller dagen efter det;-)

Hoppas ni får en bra vecka nu när värmen ska komma igen!!

3 kommentarer:

  1. hej!

    såå fin fågelholk....
    fina bilder..

    kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Hej!!

    Jag hoppas att du ser detta. Mitt namn är ArminaTanja och jag undrar om jag skulle kunna få köpa holken av dig till vilket pris du än sätter på den. Detta då jag har en mor som älskar den (hon har sett den i en butik som vägrar sälja) och har försökt få tag på den sedan 2008. Snälla, Snälla skriv till mig... Vi kan komma överens om vad som helst... Vill bara överraska henne till hennes 50årsdag som är nu i september. Det är allt jag önskar göra... Hoppas att du hör mig och svarar.

    Tack snälla
    ArminaTanja

    SvaraRadera
  3. Hej!!

    Jag hoppas att du ser detta. Mitt namn är ArminaTanja och jag undrar om jag skulle kunna få köpa holken av dig till vilket pris du än sätter på den. Detta då jag har en mor som älskar den (hon har sett den i en butik som vägrar sälja) och har försökt få tag på den sedan 2008. Snälla, Snälla skriv till mig... Vi kan komma överens om vad som helst... Vill bara överraska henne till hennes 50årsdag som är nu i september. Det är allt jag önskar göra... Hoppas att du hör mig och svarar.

    Tack snälla
    ArminaTanja

    SvaraRadera