tisdag 11 augusti 2009

Äntligen är det dax...

Efter
... Idag öppnar min vita sommarloppis!! Som mer blir en höstloppis men nu är det äntligen klart. Om ni kollar sista bilden så får ni se varför det tog lite tid;-) Idag som blir premiärdagen håller jag öppet mellan 16-20 och samma tider gäller för alla onsdagar i augusti och september.

På bilden ses gamla broderade örngott som nu är tvättade, strykta och till försäljning tillsammans med innerkuddar!!


Passande etiketter har Calle hjälpt mig att fixa... Så idag ska allt prismärkas!!

Före
Så här stökigt hade vi det i vår bod i slutet av maj, med en rejäl rensning, målning, insättning av fönster, gammal köksbänk som disk, hyllor och gamla trasmattor i ljusa färger blev skillnaden enorm.

Välkomna att inspireras och fynda i vita loppisboden onsdagar kl 16-20 med start idag!!

Norrbergavägen 9
Sturefors

Välkomna
Moa

6 kommentarer:

  1. DEN FINASTE LOPPISEN JAG NÅGONSIN HAR SETT!!!! =) Ses sen!
    Kram karin

    SvaraRadera
  2. Gud så fint Moa! Kunde inte bli bättre=) ska bli superkul att komma o fynda lite senare!!! Många kramar från lena=)

    SvaraRadera
  3. Så fint de blev Moa. det har du (och Calle) gjort riktigt bra. Kram kram // Helena

    SvaraRadera
  4. Kul att ni gillar den!! Och du har helt rätt Helena, Calle har hjälpt mig massor med sådant som han är bättre på.... TACK Calle!!

    Kram Moa

    SvaraRadera
  5. Hoppas att öppningsdagen gick bra!
    Det ser ju helt fantastiskt ut, kan knappt fatta att det är samma ställe som jag såg i maj ;)
    Kram kram
    Josse

    SvaraRadera
  6. Grattis till att det äntligen är klart! Håller med Kari,n finaste loppisen jag har sätt. Lycka till nu! VI kommer och inspekterar någon dag! Kram Camilla

    SvaraRadera