lördag 29 augusti 2009

Fredags shopping



Igår hade Ebbe och jag en ledig dag som vi spenderade på stan!! Till mitt stor nöje och Ebbes missnöje, även om det var hans garderob som ökade som vanligt;-) Gillar verkligen H&M nu när Ebbe blivit lite större... Hängselbyxor, väst och stickad kofta kommer därifrån. När han var mindre tyckte jag bara att det fanns en rosa och en blå sida men nu när han är större finns där massor av tufft till bra pris.






För en gångs skull hittade jag lite till mig själv också trots stora protester i vagnen!! Denna gång var det faktiskt bikbok som hade fina tunikor till hösten. Den blå långärmade skjorttunikan kommer bli en favorit och inhandlades tillsammans med jensleggins.

Idag har jag varit på loppis i Bestorp... har nog aldrig fyndat så mycket på samma ställe innan;-) Jätte kul och välbehövligt... Har redan införskaffat mig många flaskor med vitsprayfärg. Så fort liten buse har kommit i säng ska det sprutas. Ensam hemma med räkor, vin, choklad och många fynd att fixa kommer kvällen bli toppen!!

Bilder på alla fynden kommer inom kort... Har ingen Kamera hemma under helgen!!

Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg.

2 kommentarer:

  1. Det blir ju jättefint till Ebbe och till dig!
    Hälsn Kisa

    SvaraRadera
  2. Det är så roligt att läsa om ditt liv när jag vet att vi bor så nära.
    Kram Lotta

    SvaraRadera