tisdag 8 september 2009

Tvålar och rosor...


Äntligen har hyllan jag köpte på loppis i somras för 10 kr kommit på plats inne på den lilla gästtoaletten. Men då var hyllan blå och saknade hängare. Den blev alldeles lagom för vår mycket lilla toalett, nu har min egna inslagna tvål och vas med en doftande ros fått en given plats.

Var ju också tvungen att ta den klassiska bilden in i spegeln. Garderoben i bakgrunden är dock inte städad och Calle kommer garanterat på peka att jag håller kameran fel;-) Men ibland måste ju inte allt vara perfekt. Min älsklings spegel som jag fyndat på blocket gör sig iallafall på bild;-)

Nu ska jag fixa lite i boden för i morgon gäller det igen!!


Välkomna att inspireras och fynda
i vita loppisboden i morgon
kl 16-20!!


(Norrbergavägen 9 Sturefors)

1 kommentar:

  1. du har en väldigt fin blogg Moa, som jag besöker ofta, för att inspireras och bara få njuta av fina inlägg och vackra bilder!
    Stor kram Kim(sälen, skidskola, du vet=)...

    SvaraRadera