onsdag 9 september 2009

Sommar sugen...

Hej!!
Ikväll fastnade jag framför datorn och alla kort som är tagna de senaste året... och det är många!! Eftersom Calle är borta på jobb och har kameran med sig hade jag förberett kort till dagens inlägg. Men även om jag verkligen har överraskat mig själv med att lära mig mycket om både att fotografera, redigera och lägga in bilderna på datorn går det ibland inte vägen. Som ikväll då jag inte hittar dessa bilder... och inte någon finns det att fråga heller!! Så idag visar jag favorit sommarbilder.


Eftermiddagen har spenderats ute på verandan tillsammans med kompisar till Ebbe vars mammor kom för att shoppa i boden.... Fika, lek och mycket snack i höstsolen!! Fick också mer långväga besök av "inredningsfrun" med den fina bloggen Ljuvligt-hem och inredning. Tillsammans med man och söt son besökte de min lilla loppis fast de bara var i Linköping under några dagar. Så himla kul!! Massa med fina bilder från loppisen är redan på plats på bloggen. Gör gärna ett besök för mer inspiration med bilder från tex Unnerstagård.


Ikväll har jag gjort en lammöronkrans som jag har fått inspiration och tips om på många andra bloggar... Visste dock inte att vi hade sådana växter (skriver växter för jag vet verkligen inte vad det är) hitta dem idag när landet skulle rensas på ogräs. Resultatet blev super bra... bilder kommer så fort jag har tillgång till kamera igen....

Kram Moa

8 kommentarer:

  1. Haha nu har jag varit igång och skvallrat igen! Förlåt:P

    SvaraRadera
  2. Förstod att det var du som tipsat!! Kul!!

    SvaraRadera
  3. Jag var tvungen. Har följt hennes under bara blogg ett bra tag och sen bad hon om tips. Och din bod är ju underbar! Om ni är hemma på fredag eftermiddag kanske eric jag och wiggo tittar förbi. Jag ska hämta dem i stan. Kram

    SvaraRadera
  4. Älskling, bilderna ligger i ett annat album. Ska visa när jag kommer hem! Verkar som om ni haft en supermysig em/kväll! Kram kram Älskar dig!

    SvaraRadera
  5. Synd att Linköping ligger så långt från Sälen! Jag vill oxå bara kunna titta in en onsdagseftermiddag så där..
    Hoppas att allt är bra med er!!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  6. Hej hej!


    ååå så fina bilder...längtar redan tillbaka till sommaren..hihihi..

    Ska genast kika in i den bloggen för att få lite nya bilder på din loppisbod....

    Kram nilla

    SvaraRadera
  7. En fråga, har du fina ettiketter som man kan sätta med snöre på burkar???
    eller vet du vart man kan få tag i såna??
    Kram Kim

    SvaraRadera
  8. Synd att du inte har lite närmare Stina!! Skulle ju vara jätte kul att få besök någon onsdag;-) Kul att du har hittat hit Kim och att du skriver några rader.... är ju så nyfiken på vem som besöker bloggen. Jag säljer tyvärr inga etiketter men vet att det finns fina i webbutiken www.juliasvitadrömmar.se Hoppas du hittar det du söker!!

    Kram Moa

    SvaraRadera