måndag 7 september 2009

Nya ting...



Idag får ni äntligen se mina senaste fynd till boden... efter lite små renoveringar och ny färg!! Många stora och små ljusstakar, kandelaber, silverbestick, lyckta och kaffeservis är några av de nya tingen som finns i loppisboden.

Är så härligt med september månad när det är varm och torrt, eftermiddagarna spenderas utomhus tillsammans med alla andra barn i området. Mellanmål och fika flyttar ut och middag hinns nästan inte med om man frågar barnen;-) Städning och tvättning får flyttas fram till regniga dagar...

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hej!! Nu testar jag igen!! Detta är faktiskt tredje gången som jag försöker att lämna ett meddelande till dig, men de verkar aldrig fastna. Så nu loggar jag inte in denna gång, så får vi se hur det går :-). Hur har du öppet på onsdagar??? Det vore kul att följa upp tipset från en av mina läsare och koll ahur du har det i din lilla loppisbod! kram från mig

    // Inredningsfrun
    www.ljuvligt-hemochinredning.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. HEJ IGEN!!!! Hur hittar jag till din lilla bod?? Vart är det för adress??? Tur att det finns GPS :-)..... Vi ska försöka komma förbi imorgon eftermiddag, efter kl.16 någon gång!!! Må så gott så länge!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera