söndag 13 september 2009

Trött...

Vilken lärorik men intensiv helg jag haft... Är helt slut efter alla aktiviteter och matlagning på trianga kök i helgen. Idag har det verkligen känts som höst ute och varit jätte kallt trots underställ och vatten och vind tätat kläder. Dagens aktiviteter bestod av drama, akvarell- och kol-målning.

Mycket passande till dagens övning var detta kalligrafi sett för nybörjare som Calle hade med sig hem efter en rensning på en gammal vind som skulle tömmas. (Tack Helena)


Ikväll skapas kraft och ork med pizza och godis framför tv:n... för den kommande veckan.;-) Men så snart tid finns ska jag ägna mig åt övning till kalligrafi, är ju så fint om man kan texta fina skyltar och vykort!!



Vill hälsa alla en trevlig ny vecka!!

Kram Moa

5 kommentarer:

  1. Jag är oxå trött... ;) KRAM från therése

    SvaraRadera
  2. Hej Moa vilken vacker och stämmningsfull blogg du har, blir jätte nyfiken på att själv börja blogga. Vackra kort du har tagit från helgen kul! kram Marianne

    SvaraRadera
  3. Hej!!! Så roligt att ni kanske kommer till skördefesten!!! Vi ska försöka att hinna rensa ur garaget så att vi kan ha loppis. Med tanke på hur mycket e bråtvi har där så kommer vi säkert kunna ha "öppet" flera veckor :-)!!!

    Jag återkommer med mer info om den EVENTUELLA garage-loppisen!!!

    Kramar till dig från en förskyld Inredningsfru

    SvaraRadera
  4. Du hann skriva och lägga ut lite bilder innan du slocknade iallafall! Jag har suttit vid datorn alldeles för länge, blivit trött av det, du vet kursen! Kram,kram Kisa

    SvaraRadera
  5. Hej tjejen!
    Så skoj att du gillade boken och pennorna :) Tror att det kommer bli vackrare när du skriver, än det jag försökte mig på en gång i tiden. Kram kram // Helena

    SvaraRadera