onsdag 23 september 2009

Myskväll



Oj, vad kallt det har börjat att bli, speciellt på kvällarna... är nog tur att min sommar loppis tar uppehåll till vintern;-) Är alldeles för kallt att springa in och ut barfota!! Tack alla som har kommit för att handla eller kanske bara att inspireras.

Nu är det kvällsmys framför idol och så ska det packas inför en helg på Kalmar och Öland!! Ska bli så kul att åka på skördefest!!

Kram Moa

Glöm inte att kommentera tidigare inlägg för att vara med i utlottningen av fina priser!!

3 kommentarer:

  1. Hej, hej!!! Maila mig så får du adressen till loppisen. Om dina kompisar bor i Algutsrum så hittar de garanterat!!

    Vad roligt att du har använt dig av mina foto som jag tog på min lilla snabbvisit i din söta lilla bod!! KUL!!! Det tar jag som en komplimang från en duktig fotograf som du!! Jag blir jätteglad om du anger källan nästa gång.

    Kram på dig!!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. Perfekt!! Tack snälla du!!!! Kram på dig!!

    SvaraRadera
  3. Hej hej :-)
    Hit hittade jag lite plötsligt :-)
    Ska bli spännande att kika här på din blogg. Visst är det kul när man kan börja plocka in lite höstvackra kvistar som du visar idag?
    Nu ska jag kika vidare här
    Kram / Lotta

    SvaraRadera