måndag 21 september 2009

Höst bröllop



Oj... vilken fin dag Titti och Christian hade valt för att säga ja till varandra i kyrkan. En helt underbar höstdag i Västervik i en jätte mysig kyrka. Allt var så fint och perfekt!!




Inte så ofta Calle och jag är på samma bild, men här är vi!!
Festen hölls på hästgården hornsgård som låg så fint vid vattnet och alla hästar som betade lite överallt...
Kvällen blev lång med god mat, sång, tal, vals och mycket dans. Kvällen var stjärnklar och jätte fin. Tack Titti och Christian för att vi fick vara med och dela denna stora dag mer er.

Nu är vardagen här igen och skola, städning och tvättning står på schemat då helgen bara har ägnats till roliga saker. Titta gärna in snart igen då jag snart ska ha en liten tävling!!

Hoppas ni får en bra vecka!!

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. hej moa! har du kvar dom där vita tallrikarna du köpte i bestorp? om du har dem kvar så ska jag komma någon dag och titta på dem. Är sugen på att köpa dem i så fall. Kramar

    SvaraRadera
  2. Japp, jag har dem kvar och de är till salu;-)Bara att komma och shopa;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Är du hemma något på torsdag eftermiddag? Har ett ärende i stan jag ska in på bara och då kan jag kanske titta förbi påväg hem? Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Moa!

    Du har verkligen världens finaste blogg, riktigt ögongodis!

    Hoppas att allt är bra med er!

    Kram Titti
    ps. jag och christian skulle gärna vilja ge ett bidrag för att få rättigheterna till Calles fina foton. Favoriten är klart den där vi står framför hästhagen:)

    SvaraRadera