torsdag 10 september 2009

Höst kransar

Ytterliggare en krans har kommit till... den lilla har fått sin plats på WC dörren medan den stora får stå kvar på byrån. Inga rabatter har blivit rensade utan nu ska lammullsöronen få växa till sig så fler kransar kan tillverkas;-)

Nästa helg ska vi på bröllop i Västervik, bruden är en kompis från gymnasiet. Ska bli så kul!! Har faktiskt inte varit på något bröllop någon gång förutom mamma och pappas. De gifte sig hemma i vardagsrummet för två år sedan, super mysigt!! Men det gills ju inte... nu ska vi vara barnfria, bo på hotell och klä upp oss. Idag gjorde jag ett försök på stan för att hitta en klänning... Men med liten busunge med sig som absolut inte ville sitta i vagnen var jag tvungen att ge upp;-( Får göra ett nytt försök nästa vecka...


I helgen är det dax för min helgkurs, utomhuspedagogik med estetisk inriktning. Förutom att jag känner mig lite stressad över de andra studierna och självklart skulle vilja spendera helgen med min familj så ska det verkligen bli jätte kul. Fredag, lördag och söndag ska spenderas utomhus. Utomhus i höstsolen, för det ska bli sol.... Aktiviteter, lekar, litteratur och flera maträtter ska fixas ute.

Så även denna helg blir blogg fri!! Är så roligt att ni väljer att titta in här.

Trevlig helg!!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar