söndag 8 november 2009

Till Far


"En härlig hälsning, en önskan om många lyckliga dár
Ett tack för allt vad Du givit jag sänder idag till Far.
För all bekymmer och möda all omsorg Du haft om mig.
Jag sänder min bästa hyllning mitt varmaste till Dig."


Idag tillbringas eftermiddagen hemma i kisa hos pappa och mamma, som hos så många andra har det blivit farsdagsmiddag. Här bjöds det som vanligt på älg;-) Ett fint kort med dikt fick följa med ifrån boden, gamla rakhyvlar i originalförpackning fick dock stanna kvar. Tror att det finns många som skulle uppskatta dem mer än pappa!!

God frukost med scones stod på schemat i morse för att Ebbe skulle fira världens bästa pappa, men då Ebbe sov hos mormor och morfar ska vi fira farsdag nästa helg också, kan inte bli bättre...

Nu väntar tårtan då bilen har fått vinterdäck i pausen!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. hej på dig!!

    Det låter som om ni haft en mysig Fars dag!!

    Ja, det här med boken blir spännande. De är en massa "vanliga" hem som ska visas upp. Det blir lite intervjuer å sådant också, kan jag tänka mig ;-)!!!

    Hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag!!

    Kram på Dig!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera