torsdag 19 november 2009

Sol...


Det är ju inte konstigt att man är ständigt trött och längtar till sommaren... Eller i allafall till kallare dagar med sol och snö!! En soltimma har vi haft här i Linköping under novembermånad. Under just denna timma lyckades jag iallafall fota växterna som just denna timme badade i solljus!! Har verkligen förträngt att det brukar vara så här dimmigt, regnigt och trist i november. Eller är det extra tråkigt i år?? Snart får dock julstjärnorna och mer tända ljus komma fram, det är härligt!!

Idag är det fullt upp, ska snart åka till skolan och efter det ska vi göra ett försök att vaccinera Ebbe på bvc. Sedan väntar simning för min del med massor av bastu och bubbelpool tid också;-)

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Bastu och bubbelpool....jag följer med. Sitter här våt och kall om tårna efter att ha gått flera kilometer i regnet... *snufs*

    Simma lugnt,
    Emma

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Nää, ingen kakelugn här inte. Jag får nöja med min köksugn =(
    Visst är det tråkigt med mörkret och regn...det blir så svårt att fota för bloggen också när alla kort är mörka...men snart är det juni igen (NOT!)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Vad gör du på lördag? Har hittat en annons som verkar ha hur mycket loppis prylar som helst. Tänkte maila och fråga om man fick åka dit och se va hon har för hon ville bli av med så mycket. Då slog det mig att du kanske ville följa med. Kan säga att det fanns hur mycket sockerlådor som helst! Kram

    SvaraRadera