tisdag 10 november 2009

Bitsocker...




Så tråkigt att dagen aldrig blir ljus, tända lampor och ljus behövs hela dagen. Är svårt att fota i detta mörker men här kommer iallafall ett försök till julinspiration. Var tvungen att testa var och till vad jag ska ha min nya sockerlåda som jag fick i helgen. Tack snälla L & E, tur att jag hann komma innan den hamna på brasan. Den stora glasburken fick också följa med hem. Kanske får lådan innehålla minigran och andra diverse mysiga saker till julen! Vad tycker ni, förslag på vad som kan förvaras i en så fin låda?

Nu ska jag följa med en kompis på husvisning!! Vill ju så gärna ha nya grannar;-)

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Hej Moa!
    Min sockerlåda som jag har här hemma används flitigt som vedkorg, snygg, lantligt och enkelt..Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Så fint du har gjort det i din sockerlåda!!! Jag har en massa tidningar in min :-)!!

    Stor kram till Dig!!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  3. Det var en fin sockerlåda. Om du inte ska ha den som den är kan man ju ha ved i den. Det är ju snyggt även om man kanske inte har öppen spis. Eller julklappar?

    God natt...

    SvaraRadera
  4. Halloj där......

    Samlar sockerlådor till mina blivande blomsterlådor på huset...tänkte bara vitlasera dom så dom klara vatten sen sätta i en plastlåda som man plnaterar i sen..tror det kan bli riktigt snyggt till våren....

    Kramizz nilla

    SvaraRadera