torsdag 5 november 2009

Blått, silver och svart...






Nu är allt rosa i köket gömt bakom skåp och lådor till våren istället har färgerna blått, silver och svart fått komma fram. Hade tänkt att att städa bort sommaren för länge sen men mina rosa mårbackor var långlivade. När hösten kom var de som finast!! Men när de glömts bort att vattnas under en längre tid var det nu dax för vinterförvaring i boden. Dock hinner ju inte höstens färger finnas framme så länge för det blir nog lite rött till julen!! Var bara vitt som gällde föra året men man kan ju alltid ändra sig;-) Vad har ni för färger till julen??

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. Hej Moa! På gardsromantik.se under emaljskyltar finner du det där skyltarna jag prata om att jag hade hittat som jag tycker du skulle ha på din bod. Har letat länge efter vilken sida det fanns på och äntligen dök dem upp. Tror de kosta 195kr. Kram Bror din hälsar

    SvaraRadera
  2. Åh, ni har den där fina tapeten... vill oxå ha. ;) Gick det bra att skriva rapporten? Min är väl sisådär, har ingen aning om hur jag ska redovisa den än... men men, det blir nog bra. Ses på fredag! KRAM // tbg

    SvaraRadera
  3. Kul att du tycker om tapeten är en stor favorit andra väggen är endast rutig fast samma tapet liksom.... hallå du verkar ju lagt ner massa med jobb på ditt arbete , både intressant och lättläst;-) Fick ner lite iallafall men vet inte om det blev så bra men tänker iallafall redovisa ute för visst fick man det?? Kram

    SvaraRadera