måndag 30 november 2009

Mer jul...






Här kommer mer bilder i från en julig bod! Kom på idag att jag fixat så mycket till boden så jag inte har hunnit med allt här hemma, adventsljusstaken saknar fortfarande mossa och tvättkorgen är överfullt trots att vi ska åka till Sälen efter skola och jobb på onsdag. Typiskt mig att glömma...

Desto bättre är det att snön och kylan har kommit till sälen, vi som hade ställt oss in på polaritet, hemma bastu och fika i fjällkyrkan. Istället blir det utomhusaktiviteter i flera dagar, hoppas, hoppas nu bara att snön stannar.

Kram Moa

5 kommentarer:

  1. Hej Moa!
    Tack så jätte mycket för den mysiga fikan och tjuvtitten in i vita loppisboden! Mina fynd("snaps glas i silver") blev godkännda av min sambo och vänter just nu på lite silverputs :) Ni hade verkligen ett jätte fint hem..snodde föresten din julgran i glasburk ideé..hehe..så nu fattas två minigranar i kisatrakterna. Kan ju fråga Sandra ;)
    Hoppas på att kunna göra ännu ett besök till vita loppisboden nångång.
    Hälsa Calle och sötnosen Ebbe! Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Moa, lampan blev kalas fin! :) Super nöjd! Tack för mysigt besök igår, Ebbe är bara för go. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för dina gulliga hälsningar...dom värmer gott.
    så underbart mysigt ni gör i era hem & stugor.

    Min jul får bli lite hipp som happ i år..hihihihi..men det gör inget för jag bara NJUUUUUTER !!!!

    Kramizzzar i massor!

    Nilla

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att Ni kommer till Sälen!
    Veckan ser ut att bjuda på både minusgrader, sol och snöfall! =)
    Så härligt att det äntligen kommit snö och blivit vitt överallt! är det strålande sol & -8.

    Vore kul att ses nåt när ni är här! Vi är lediga på fredag så då är vi säkert på fjället och åker pulka och kanske skidor!

    Kör säkert upp!
    Kram Ida

    SvaraRadera
  5. Det ser ju jättemysigt ut i lilla Boden/ Kisa

    SvaraRadera