onsdag 11 november 2009

Äntligen...

... är mitt bord på plats som fyndades på loppis i somras. Det lämnades hos mamma och pappa en tid för det var alltid platsbrist i bilen när vi var och hälsade på, efter ett tag fick jag inte ta hem det för mamma som tyckte om sitt nya bord så mycket. Det fick följa hem först när jag hade plats för det!! Och nu äntligen kom den dagen då bordet hade en given plats nu när vi fick hem vår nya (begagnade) soffa, tack H & S. Nu får vi plats med många gäster till idol eller kanske filmkväll!!

Bilder på soffan kommer inom kort nu ska bara soffbordet och halvmånebordet målas. Vad det blir för färg? Vitt så klart!!

Är mycket mysigare att vara hemma själv och plugga om man tänder lite ljus. Genom att slänga en blick på det nya bordet ibland blir man ännu gladare... och så längtar man ju så klart till julen när man känner doften av gran. Men nu är det inte långt kvar innan iallafall boden ska bli jul och adventsfint.

Tack för alla Era tips och förslag till vad sockerlådan kan användas till. Får nog bli något liknande som på bilderna till jul och sedan kanske den kan förvara leksaker... mycket roligare än den plastlåda från Ikea som används idag! Är så roligt när ni läsare lämnar några rader, är ju fortfarande nyfiken på vem som tar sig tid att läsa om mina idéer och tips. Lämna gärna några rader för att gör mig glad!!

Kram Moa

4 kommentarer:

  1. Kul att hitta hit!
    Du har en jättefin blogg!!
    Jag har länge tänkt gå ut och skaffa mig en liten gran det är sååå fint!
    Vi ses igen!

    SvaraRadera
  2. Hallå i stugan =)
    Vilket fint bord du har fyndat, och så häärligt med en liten gran! Fina bilder och får lite julinspiration!
    Din butik verkar vara så himla mysig!!!
    Ha en skön kväll!
    Kram Lotta
    P.S Tack för din fina kommentar hos mig, blev så glad!!!

    SvaraRadera
  3. Det blev ju fint med bordet..Kisa

    SvaraRadera
  4. Hejsan. Jag har två såna halvmånebord från mitt föräldrahem och jag älskar de!

    Men jag kan inte måla de vita, de är allt för kära för mig för det. Men vita bord är också fina, bara inte mina. :)

    Ha en skön helg. Hälsa Linkan...

    SvaraRadera