lördag 4 juli 2009

Vita loppisboden



Nu äntligen kommer de första bilderna inne från loppisboden. Igår kunde jag inte hålla mig utan började att plocka fram och inreda med alla prylar jag har samlat på mig under vintern och våren. På bilden ses några favoriter som kandelabern och de underbart söta moccakopparna i starka färger.



Till favoriterna hör också dessa söta assieter i lila från Gustavsberg som här samsas med en skål med lavendel och ölandssten.



Kakfat som nu pryds av torkade rosor kommer också finnas till försäljning.




Är så roligt nu när allt målande är över och jag kan börja inreda är ju liksom det jag har längtat efter. Men trots att en öppning skulle kunna vara nära nu är det ju dax för semester och lika så för min lilla bod;-) Men ska dock försöka att blogga ändå men kanske att inte inläggen kommer lika tätt. Hoppas ni tittar in ändå!

Kram Moa

7 kommentarer:

  1. tja gullet, älskar kopparna, vad ska du ha för dom=)??

    SvaraRadera
  2. Hej!!
    Roligt att du tyckte om kopparna! Jag hade tänkt mig 120kr för dessa sex ljuvliga skönheter;-)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hallojs!! Vilken jättemysig blogg..så kul jag hittade hit !!Mysigt med en alldeles egen loppis ju!!!

    Så söt Ebbe o hans fina rum...en sådan minifjällräven har min lillkille med(som inte är minst längre)...hit kommer jag gärna igen!!

    Ha en jätteskön söndag!
    ~♥Millemamman-Kramar♥~

    SvaraRadera
  4. Ååå va fint de har blivit!!! Måste verkligen komma och se allt live snart!
    Hoppas ni har det bra på Öland!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  5. tjoohoo, de tyckte jag va billigt och bra, får jag köpa??=) kram

    SvaraRadera
  6. De är paxade till dig!! Jag lovar att du inte kommer att ångra dig, är super fina;-)

    SvaraRadera
  7. åååååå...glad jag blev nu då=).... jag har själv hamnat i lite hitta fixa å loppis köret de sista åren...tänkte köra någon heldag framöver=).. men du då får vi fixa me hämtning å betalning framöver då=). kraaam

    SvaraRadera