onsdag 8 juli 2009

Vackra öland


Idag hade jag väntat mig att vakna till regn och blåst men underbara Öland fixar ofta fram solen istället och lika så idag. Nu ska jag inte kolla vädret hela tiden på nätet, stämmer ju ändå inte;-) Trots fint väder idag och igår har stranden fått vänta. Calle har lyckats få igång lilla trimmen, stora trimmen och motorsågen. Oj, vad fint här har blivit i trädgården. Är liksom mycket roligare med ute arbete om man inte måste och så blir ju mormor så himla glad!

På lördag är det JÄTTE loppis i Bödahamn. Kan man ha mer tur, jag ska vara där i tid och hoppas på att hitta massor nu när jag vet ungefär vad som saknas i min bod. Men innan dess ska vi hinna med stenplockning, fotosession, gokartåkning och mycket mer. Självklart hoppas jag ju på några stranddagar också.

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. hej!

    men vilken lycka ...jätteloppis!!
    Kan ju inte bli bättre ju...hihihihi..hoppas du finner massvis av fynd!

    Min bror & hans familj är oxå på öland just nu...det regnade om vart annat igår sa dom..precis som här... :-(...vill ha sommar igen!

    Kramizz Nilla

    SvaraRadera
  2. Va fin bloggen har blivit!!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är!! Hoppas det blir sol idag igen.
    Kram Lotta

    SvaraRadera