fredag 29 maj 2009

Morsdag


" Mor är stjärnan på min himmel. Vart jag går i
världens vimmel,
ser jag glansen av ditt öga som en stråle
från det höga.
Och all kärlek, som den skänker,
till mitt hjärta ned sig sänker. Himlen må din panna
smycka
med en krans av ljus och lycka."







Dessa vackra morsdagkort kommer att finnas till försäljning på loppisen. Tyvärr hinner jag ju inte öppna tills på söndag då den stora dagen är.... Men ville visa er ändå! Varje kort innehåller en fin dikt till mor, korten är gamla och finns i massor av olika modeler och storlekar.

Nu går det äntligen att komma in i den blivande vita boden, men dock sparades mycket mer än vad jag hoppats på;-) Men förhoppningsvis kommer det till användning till allt som ska byggas;-)

Hoppas ni får en trevlig pingsthelg!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Hej Moa!

    Jättefint kort och jättefin krona!

    Och så gillar jag verkligen kandelabern i förra inlägget, de har en underbar charm!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera