fredag 22 maj 2009

Kafferep



Jag är ständigt på jakt efter koppar i olika färger, de är ju helt underbart vackra! Har faktiskt hittat ganska många moccakoppar i olika färger på loppis och tradera. Min rosa samling står framme för åskådning i köket, bilder kommer en annan dag. Men denna super söta servis tillhör min mormor, en regnig dag på öland i somras åkte den fram till kaffet och jordgubbstårtan! Längtar så till sommaren och fler mysiga te och kaffe stunder tillsammans med mormors mors färgglada samling. Självklart har jag redan paxat den rosa till nästa jordgubbskalas;-)

Fy ,vilket tråkigt väder det är idag.... men det gör mig inget då jag med gott samvete kan gå runt i mysbyxor och skriva på mitt arbete. Är inte ett dugg avis på familjen som är borta på äventyr;-)


Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Vad fina :) Har mormor dom? Det har jag missat
    Kram Linn

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du hittat hit! Japp dessa fina koppar är i mormors ägor.... Hoppas vi ses på öland i sommar så vi kan ha saft kalas med dem (eftersom varken du eller jag är någon kaffe älskare;-))

    Kram Moa

    SvaraRadera