torsdag 21 maj 2009

Lång helg


Godmorgon!
Idag visar jag er vår lilla gästtoalett, den är inte stor men vi blev super nöjda med blandningen av modernt och gammalt. Spegeln fyndade jag på blocket i höstas, den fanns i leksand så jag trodde att drömmen om att den skulle flytta hem till vår gäst toalett inte skulle bli sann... Men säljarna visade sig vara jätte gulliga och fixade en säker transport av spegeln hela vägen fram. Så nu pryder den gamla antika spegeln vår toalett och jag blir lika glad varje gång jag öppnar dörren.


Nu är det redan helg igen och lång är den också!! Hoppas ni får det trevligare än jag, som kommer att befinna mig framför datorn i ensamhet och skriva uppsatts.


Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Hejsan Moa.
    Chrille sa att jag skulle älska din blogg - och han har ju helt rätt! Vilken underbar sida med vackra ting som förgyller vardagen. Och vilken fin liten Ebbe du har. Vi får väl se om det bor en liten Ebbe även i vår mage.
    Ville bara säga hej och det vore superkul att titta förbi din lilla loppis
    /Elin (Chrille från idrottskursens fästmö)

    SvaraRadera
  2. Hej Elin!

    Vad roligt att du har hittat till min blogg och ännu roligare att du tycker om den. Tack också för att du tog dig tid att skriva en kommentar är ju så roligt att läsa och få veta vem som är här;-)

    Så spännande att se om ni också får en liten Ebbe, vore ju så roligt!! Och vilken spännande tid ni har framför er... är helt fantastiskt mysigt att vara förälder, speciellt den första tiden!!

    Hälsa Chrille och glöm inte meddela när den lilla krabaten har tittat ut!!

    Ni är mycket välkommna till min sommarloppis då den har öppnat!!
    /Moa

    SvaraRadera