torsdag 10 december 2009

Mer pyssel...



Igår skapades flera nya saker till boden. Min gamla bibel som fyndats på loppmarknad har verkligen kommit till användning. Nu som strutar och kruka till hyacinter, har så många fler idéer vad det kan användas till... Linne tyget som inhandlats på Ikea hade från början inget speciellt användningsområde men har nu blivit flera julstrumpor, små påsar och kuddar.

Snart är det färdigpysslat inför helgen. Ska bli så roligt och hoppas förstås på många besökare på lördag då det är julmarknad här i Sturefors och fler än vanligt kanske går förbi och kanske tittar in.... Att vi har tenta på tisdag och att adventsljusstaken fortfarande saknar mosa försöker jag också ägna en tanke ibland;-)


Ps. Igår frågade Calle hur jag gjort när jag tog bilderna på tvålarna. Då blir man bara sååå glad. (frågade först om han undrade för de var bra eller dåliga innan jag blev sååå glad;-)

Lika glad blir jag när ni tar er tid och skriver några rader!!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Duktig du är! Hoppas tentan går och att de kommer massor med folk på lördag,de e du värd me allt slit! Har du hunnit leka med tråd nåt än?

    SvaraRadera