söndag 20 december 2009

Häliga dagar...




Vilka underbara dagar vi har just nu... så härligt! Igår skickades Calle, Selma och Ebbe ut i kylan med sig hade de pulkan, bollen och kameran. Här är resultatet!! Själv ägnade jag mig åt storstädning och det går ju mycket snabbare utan barn och hundar.

Idag håller jag vitaloppisboden öppen trots kylan (är liksom lika kallt i boden som ute)!!

Välkomna att inspireras och fynda klappar

i loppisboden idag söndag mellan kl 12-15,
Norrbergavägen 9 Sturefors.

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. Vilken underbara bilder!!!

    (kolla stavning på rubriken igen :)

    Kram joppas de kommer MASSOR med folk idag!

    SvaraRadera
  2. Jag hade gärna kika in hos dig i loppisboden idag, men jag har ju lite långt att åka!!

    Julkramar från mig till dig!!

    SvaraRadera
  3. Hej Moa!!

    Vill önska dig en riktigt god jul!!!

    Kramar Lotta

    SvaraRadera