torsdag 28 januari 2010

Min första Award!

Har fått min allra första blogg-award av Inredningsfrun med den mycket inspirerande bloggen Ljuvligt - hem och inredning. Kolla gärna in till henne för att se vårens inredning och inläggen kommer betydligt oftare än hos mig just nu;-) Med awarden följer att jag ska berätta sju saker som Ni inte visste om mig!!

Så här kommer sju saker om mig;

1. Jag älskar snö och vill absolut inte att det ska sluta snöa trots denna stora mängd som redan kommit.
2. Om jag inte skulle ha blivit lärare tror jag att jag skulle ha blivit florist.
3. Är just nu mycket skoltrött men med bara sista terminen kvar är det bara att ge järnet.
4. Längtar till helgen då vi ska ha familjedag i Tolvmannabacken.
5. Har idag bara sett Pingus film tre gånger tillsammans med en hängig son.
6. Är mycket slarvig när jag är stressad och arg (Calles tillägg).
7. Om mer tid fanns skulle jag vilja ägna den till att sy och pyssla.

Jag skickar vidare denna award till följande inspirerande och mysiga bloggar:

* Vita hemmet Lyckebo
* Pennyshouse
* Min alldeles egna Saga
* När livet är som bäst
* Söta prickar
* Tvilling mamma
* Emmas utsikt

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdags kväll nu ska jag ut och skotta för tredje gången idag;-)

Kram Moa

6 kommentarer:

  1. Moa du är bara för sööööööt!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis !!!!

    Tusen tack moa!!!!!

    Sååå gla jag blev.Har en sån award sen tidigare men det var nog nått år sen jag fick den.Ska sätta in den i bloggen nästa vecka & försöka hitta på nått nytt om mig...hihiii..
    Mysig läsning om dej!

    Kram nilla

    SvaraRadera
  3. Hej Moa!
    Tack goa,rara du!!! Så snällt!! Det värmer!!! Kul att läsa lite om dig! Du må tro jag skulle vilja åka till din bod, det är en drömm jag har att öppna något liknande!

    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hej Moa!
    Taaaack snälla, vad gullig du är som tycker om min blogg =) Jag belv så glad...jag ska skriva om detta i min blogg...måste först hitta på 7 saker att berätta om mig själv...hmmm
    Ha en härlig helg !
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis till din utmärkelse! Här är nog första gången jag är!

    Fiiint!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  6. Tusen tack! Värmer mitt hjärta!!!

    SvaraRadera