lördag 23 januari 2010

Äntligen...






Hoppas att det finns några läsare kvar här på bloggen nu när jag äntligen har funnit motivation och inspiration till att fortsätt uppdatera bloggen då och då, kanske blir det inte lika ofta som förr. Om det beror på att höstterminen har avslutats, eller den helt fantastiska skiddag i Tovlmannabacken idag eller kanske bara är det vila och åter vila som har gjort att det äntligen kommer visas nya bilder här vet inte jag men det spelar liksom ingen roll. Nu hoppas jag på en fortsättning...

Bilderna ovan är tagna en av de kallaste dagarna på jullovet vid Sturefors slott. Kamera, pulka och varmchoklad fick följa med på en vinterpromenad. Liksom många andra dagar då vädret är och har varit helt underbart.

Kvällen har hela familjen ägnat i köket då det i morgon är dax att fira 2 års dag, rätta dagen är inte förens på tisdag men i morgon blir det kalas. Bullar och paket önskas av Ebbe och jag tror jag kan lova att hans önskan går i uppfyllelse!!

5 kommentarer:

  1. Va kul Moa att du bloggar igen. Har saknat det! Vet att det är fler.... Ses senare! KRam

    SvaraRadera
  2. Jag är kvar!! Ha så roligt på kalaset och hälsa grattis till store Ebbe!
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Vi är som sagt kvar och har väntat med spänning på nya inlägg och framförallt din fingerfärdighet nu inför våren (känn ingen press). Får även gratta "Bebbe" på 2-års dagen. Kram Sara S

    SvaraRadera
  4. Är ute och surfar och hittade hit. Måste få säga att vilka underbara bilder!!!! Hoppas du har ork och lust att publicera några flera för nu blev jag nyfiken!

    :) Britta

    SvaraRadera